نمایشگاه پوستر "یک ون شبهه" به همت اهالی مسجد در اسفراین دایر شد
نمايشگاه پوستر "يک ون شبهه" به همت اهالي مسجد در اسفراين داير شد
به مناسبت 9دی و در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها؛

نمایشگاه پوستر "یک ون شبهه" به همت اهالی مسجد در اسفراین دایر شد

مدير کانون فرهنگي هنري مشکات اسفراين از برگزاري نمايشگاه فرهنگي "يک ون شبهه" به مناسبت 9 دي و نيز در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها، شهيد حاج قاسم سليماني در اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 43298 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «زهرا براتی» مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) با گرامیداشت حماسه 9 دی، روز ملی بصیرت و میثاق امیت با ولایت و نیز قرار گرفتن در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار بزرگ دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از برپایی نمایشگاه "یک ون شبهه" خبر داد و گفت: تعداد ۲۳ پوستر از مجموعه مکتوب  منتشر شده با عنوان "يک ون شبهه" اثر محمدحسین راجی انتخاب شده و برای بهره عموم در این مسجد به نمایش گذاشته شد.

وی اضافه کرد: مجموعه نام برده پاسخ به شبهات اخير در پي اغتشاشات واقع شده در آبان و مهر ماه  اخیر است که در قالب پوستر توسط سایت سعدا طراحی و عرضه شده است.

براتی ادامه داد:  در بخشی دیگر از این نمایشگاه همچنین  ۲۰ پوستر از سری تصاویر ارزشمند مربوط به دستاوردهاي انقلاب اسلامي در زمينه های  پزشکي، موشکي و هسته اي، کشاورزي نیز  با هدف بصيرت افزايي در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: نمایشگاه مذکور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسفراین در روزهای نهم و دهم دی ماه برپا شد.

پایان/